Prosjektet vårt

Bildet mitt
Familie på fire med liten hytte som skal bygges på og få bad, kjøkken, oppstue etc! Dessverre var opprinnelig hytte i så dårlig forfatning da arbeidet startet så riving var nødvendig. Vi bygger etter samme tegning så det utvendige resultatet blir helt likt slik det ville blitt opprinnelig, bortsett fra at det nå er hel støpt plate under hele hytta og ny og bedre konstruksjon som tåler torvtak. Inndeling, vinduer,utvendig kledning etc. er som opprinnelig tegnet.

onsdag 6. august 2014

Sommerens store overraskelse!

Ut på sommeren i år var det klart for å legge tak i soverom i første etasje. Noen bord, som var igjen fra andre etasje var alt satt opp. Overraskelsen var derfor stor da jeg fikk beskjed hos den lokale byggvare leverandøren at de hadde byttet leverandør og ikke hadde den typen takbord jeg trengte lenger.
Jeg forklarte problemet og de svingte seg rundt og ringte den gamle leverandøren. Der ble det bekreftet at jeg kunne få kjøpe det jeg trengte til samme gunstige pris som tidligere. Bestilling ble derfor lagt inn på 100m2. Det skal holde til resterende tak.
3 dager etter fikk jeg beskjed at varene var kommet og ble fraktet til fjells. En stor takk til XL-Bygg Eggedal for kjempegod service og hjelp.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar